Condiţii de Returnare și Rambursare

Produsele achiziționate de pe shop.spiridusii.md sunt eligibile pentru returnare dacă ați solicitat acest lucru în termen de paisprezece zile de la data achiziției. Dacă un produs nu corespunde descrierii, atunci acesta este eligibil pentru returnare timp de 30 de zile de la data achiziției.


Ce puteți face când aveți un produs eligibil pentru returnare?

  • Puteți solicita un credit de magazin pentru a-l utiliza în următoarea achiziție.
  • Puteți solicita înlocuirea produsului. În acest caz, produsul nou primit nu va fi returnabil.
  • Puteți oferi produsul achiziționat prietenilor, pentru ce, contactați Serviciul Clientelă prin e-mail. Valabil pentru achizițiile neexpediate.
  • Puteți solicita o rambursare parțială sau integrală. Cum să o faceți, puteți vedea în continuare.

Limitări

  • Inconsecvența recomandării de vârstă în descrierea produsului nu este un motiv eligibil pentru returnare și/sau rambursare.
  • Necorespunderea culorilor tipărire cu cele văzute pe ecran nu este un motiv eligibil pentru returnare sau rambursare. Culorile pot fi diferite pe diferite dispozitive, cum ar fi monitorul or imprimanta, până la calibrarea acestora.
  • Nu pot fi returnate produsele cu oricare semne de deteriorare, fără ambalajul original (excepţie ambalajul de transportare).
  • Nu pot fi returnate produsele decompletate (lipsă de elemente din setul original).
  • Nu pot fi returnate produsele preplătite şi abonamentele.
  • Produsul preluat din Certificatul de cadou poate fi doar înlocuit, nu este posibilă returnarea. Motivele eligibile sunt aceleași ca în condiții generale.
  • Se rambursează DOAR costul produselor comandate. Nu se rambursează taxele şi comisioanele, cum ar fi comisioanele de prelucrare a comenzii etc.
  • Nu se rambursează contravaloarea cupoanelor şi voucher-ilor!
  • Costul livrării poate fi rambursat doar în cazul când comanda încă nu a fost expediată.

Cum se procesează returnarea și rambursarea?

  1. Pentru a returna un produs, intrați în Istoric comenzi din Contul dvs. și faceți click pe comanda ce conține produsul ce urmează a fi returnat. În pagina deschisă accesați butonului de retur ce se află în drept cu produsul. Vă rămâne doar să completați motivul returului. Puteți solicita returul și prin accesarea link-ului Returnări din subsolul site-ului.
  2. Când se acceptă returul, vom elimina accesul la orice performanță specială, cum ar fi asistență, ofertă, actualizare, care a fost oferită odată cu achiziția articolului returnat.
  3. Dacă achiziția a fost deja livrată, va fi necesar o returnați sau să o expediați la adresa shop.spiridusii.md din cont propriu.
  4. Dacă ați solicitat rambursarea, după returnarea achiziției banii Dvs. vor fi rambursați pe cardul Dvs.

Rambursările nu vor fi acordate în situații de abuz de cumpărare.